Mon

29

Nov

2021

ВІДЕОЗЙОМКА ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПОСІБНИКА #ЖИВІПИСЬМЕННИКИ_ДОШКІЛЛЯ

27 листопада 2021 року вихователь – методист «Дзвіночка» Наталія Шалда від групи практиків, що створювали посібник #ЖивіПисьсменники_Дошкіля взяла у часть у зйомках презентації третього сезону проєкту ДУ Українського інституту книги та журналу «Дошкільне виховання» #ЖивіПисьменники.  Разом з Юлію Журлаковою, головною редакторкою журналу “Дошкільне виховання”, керівницею проєкту #Живі письменники: дошкілля”, Ганною Остапенко, креативною директоркою видавництва “Світич”, головною редакторкою дитячого розвивального журналу “Джміль”,  Оленою Хартман, канд. психол. наук, старшою науковою співробітницею лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, анонсували  посібник  та поділились враженнями про роботу в творчій команді.

0 Comments

Wed

24

Nov

2021

STREAM-ОСВІТА: КОРОБКИ В РУКИ МИ ВЗЯЛИ, ДОСЛІДЖУВАТИ ПОЧАЛИ…

Методичну панораму відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямом  Mathematics (математика)  альтернативної програми "STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт",  24.11.2021р., у молодшій групі «Всезнайки» продовжила вихователька Юлія Кузьменко

Створене середовище  в групі сприяло не лише  різним цікавим активностям  малюків за визначеною метою на розвиток сенсорно-пізнавальних, логіко-математичних та дослідницьких навичок у дітей, а і на творчі ігри за вибором самих дітей упродовж не одного дня.

 

Більше фото тут

0 Comments

Tue

23

Nov

2021

STREAM-ОСВІТА: ПРО СМАЧНІ ЯБЛУКА І КАПОСНИХ МИШОК

23.11.2021р. естафету відкритого перегляду дослідницької діяльності в рамках  Методичної панорами у "Дзвіночку" перехопила вихователька Валентина Єнжиєвська разом з дітьми раннього віку групи «Зайченята».

 

Разом з котиком та вихователькою діти весело шукали хитрих і капосних мишок, що зазіхнули на смачні яблучка. Під час ігрових вправ та ігрових досліджень розрізняли поняття «один» (одне яблуко, один котик) «багато» (мишок, яблук, насіння), відшуковували «шматочки» (форма, колір) від яблук, зібрали великі яблука в кошик, а маленькі – залишили на яблуні.  Обстежували справжні яблучка, смакували соковитими шматочками. Котику показали, що шматочки яблук- соковиті, а намальоване яблуко кругле як кулька, сонечко, тарілка. Ховали від мишок яблука в  банки з кольоровими кришками та на яскраві кольорові тарілки, помічаючи, що на червоній тарілці зовсім не видно червоного яблука і мишки його не помітять. Для мишок відсортували крупне насіння, а коли з котиком знайшли мишок, побудували парканчик, щоб мишки не псували яблука і нагодували їх смачним насінням.

 

Більше фото тут

0 Comments

Mon

22

Nov

2021

STREAM – ОСВІТА: ОСІННІ БАРВИ НА КАРТИНІ І В ДОВКІЛЛІ (Arts. Мистецтво, або Таємниці Дивосвіту)

В рамках Методичної панорами відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт",  22.11.2021р., у молодшій групі «Пізнайки» малята разом з вихователькою Тетяною Кузьміною  розглядали репродукцію картини Л. Новосьолової «Дівчинка з песиком» (серія «Осінь»), визначали кольори, якими ілюстраторка зобразила красуню осінь.  Відшуковували осінні барви в своєму оточенні, порівнювали з  кольорами об’єктів на картині. Експериментували з різними предметами і матеріалами, досліджуючи різні засоби, за допомогою яких  можна було б передати яскраві кольори осінніх листочків. Найцікавішим для малят  стало перевтілення  в маленьких художників. А завдання отримали не з простих: знайти серед олівців, фломастерів, різнокольорових фарб - ті засоби, які б найвиразніше  відтворили фарби осіннього листя на картині.

 

Більше фото тут

0 Comments

Sun

21

Nov

2021

ТИЖДЕНЬ ЗНАНЬ З ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

0 Comments

Tue

16

Nov

2021

STREAM-ОСВІТА: МАНДРИ З ОСІННІМ ЛИСТОЧКОМ (Reading and Writing )

Методичну панораму відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM -освіта, або Стежинки у Всесвіт", 16.11.2021р., продовжила вихователька старшої групи Олена Чаус. Напевно, найскладніше організувати дослідницьку діяльність за напрямом  альтернативної програми: Reading and Writing (читання та письмо).  Але проживаючи цікавий сюжет освітньої ситуації  за темою «Мандри осіннього листочка», малятам вдалось дослідити, як змінюється значення слова і зображення самої назви, яку позначає слово, зі зміною артикуляції голосних звуків під час промовляння. За ідеєю дитячого мультфільму «Про листочок і мишку» малята мандрували разом з осіннім  листочком. Разом долати перешкоди, разом робили  дивовижні відкриття: що означає слово «листопад», як частинка «пів»  впливає на назву предмету, як і чому «дим» став «дім», «кіт» дивовижно перетворився на «кита», а назва річкової риби «сом» перетворилась  на осінній «сум» маленького листочка. Хоча «Башточка осіннього суму» з лего цеглинок будувалась весело і швидко.

 

 

Більше фото тут

0 Comments

Mon

15

Nov

2021

STREAM-ОСВІТА: КОЛИ РЕЧІ ЗВИЧНІ СТАЮТЬ МУЗИЧНИМИ (Technology (технологія)

У "Дзвіночку" продовжується Методична панорама відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт".

 15.11.2021р., у середній групі «Добрики» малята разом з вихователькою Валентиною Бороденко досліджували і вивчали дитячі музичні інструменти. Батькам, педагогам і дітям добре відомо, коли інструмент (іграшка) один (одна) а гратися хочуть всі одночасно. Як вийти з такої ситуації? Як бути, коли барабан один, а барабанити неодмінно хочеться всім? Тож саме  за допомогою дослідницько-пошукової роботи малята і відшуковували серед іграшок, різних приладь та обладнання  в груповій кімнаті  ті, які б змогли замінити барабан. Самостійно зробити відкриття, що барабанити можна не лише паличками, а навіть олівцями, використовуючи перевернуті дитячі відерця, пластикові контейнери, картонні коробочки, підставки для олівців, баночки з-під ватних паличок.

Звісно, добре мати дитячі музичні інструменти! Але виготовити їх власноруч – ще цікавіше. Варто тільки поміркувати, перевірити припущення в процесі практичних дій  і знайти матеріал (борошно, манка, рис, горох, квасоля, камінці) для наповнення маракасу, що  найбільш точно відтворював би звук справжнього.

                                                      Більше фото тут

 

 

0 Comments

Fri

12

Nov

2021

STREAM-ОСВІТА: ЯК ВИГОТОВИТИ ЛИМОНАД ВЛАСНОРУЧ

12.11.2021р., в рамках Методичної панорами відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM -освіта, або Стежинки у Всесвіт", вихователька старшої групи «Краплинки» Наталія Архіпова закінчила діяльність дітей за освітньою ситуацією «Таємниці заморських фруктів». 

Пріоритетними формами пізнавальної інформації стали досліди і дослідження за напрямами:

Science. Природничі науки, або Подорож Всесвітом;

Technology. Технології, або Таємничі перетворення.

Упродовж декількох днів малята пізнавали і досліджували цікаву, «ароматну», «соковиту» і «корисну» тему зусібіч.

Шляхом різноманітних досліджень діти захоплено шукали відповіді на запитання:

Чи всі заморські фрукти можна назвати цитрусовими?

Що спільного і відмінного в цитрусових фруктах?

А найзахоплюючим виявися останній блок освітньої ситуації: ЯК ВИГОТОВИТИ ЛИМОНАД ВЛАСНОРУЧ?

 

 

                                               Більше фото дивитись тут

0 Comments

Wed

10

Nov

2021

ДОСЛІДИ, ДОСЛІДЖЕННЯ, ЕКСПЕРИМЕНТИ У STREAM-ОСВІТІ ДОШКІЛЬНИКІВ

Саме за такою темою, з 12 жовтня по 10 листопада 2021р.  у «Дзвіночку» проходивс семінар –практикум. Вихователі, що вже взяли участь у семінарі-практикумі, обмінювались своєю майстерністю: як зацікавити дітей певною проблемою, як залучити малят до міркування, як стимулювати дітей до висловлювання припущень на проблемне запитання, як розпочати дослід, дослідження, експеримент, як керувати самостійною практичною діяльністю дітей під час досліджень, як залучити маленьких пізнайок до формулювання висновків…

А найцікавішим для педагогів – було виконати роль допитливих маляток і знайти відповіді на запитання:

Людмила ЗеленскаяЧи однаково опадають з дерева великі і маленькі листочки? Який листочок (великиий чи маленький) летить швидше, а який - повільніше? Як дізнатися? Що буде з листям, коли воно потрапить у глибоку калюжу? Коли листочок потоне у воді?

 

Оксана Лейко Чи можна заховати камінчик у воді? Як заховати камінчик у воді? Коли є форма у воді та коли вона змінюється?

Read More 0 Comments

Wed

10

Nov

2021

STREAM-ОСВІТА: ШУКАЄМО ПРИКМЕТИ ОСЕНІ

10 листопада 2021 року у "Дзвіночку" стартувала Методична панорама відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт".

Звісно, що альтернативна програма розрахована на дітей дошкільного віку, але уже з раннього віку малята долучаються до ігрового дослідження. Саме сьогодні, дітки з групи раннього віку "Дзвіночки", вихователька Людмила Зеленська, через цікаві ігрові дослідження - шукали прикмети осені: жовті листочки, що опадають і шурхотять під ногами, вітерець, хмаринку з дощем, що капає і ллє; досліджували, що буде з осіннім листочком, якщо його вітром занесе в калюжу та власноруч створили картину осені.

 

 

Більше фото дивитись тут

0 Comments

Wed

10

Nov

2021

АУКЦІОН ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ

10 листопада 2021 року Центр професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради провів аукціон педагогічних ідей для 85 педагогів закладів дошкільної освіти. Метою заходу  стало переосмислення концептуальних засад STREAM-освіти й об’єднання інтелектуальних зусиль педагогів щодо впровадження в практику  компонентів STREАM-освіти в закладах дошкільної освіти.

 

Вихователь-методист закладу дошкільної освіти № 1 «Дзвіночок» м.Шостки Сумської області Наталія Шалда  практично представила модель інтеграції за освітніми напрямами за прикладом однієї з тем, указала на розвивальні акценти міжпредметної інтеграції.  Розкрила діяльнісний підхід в організації освітньої діяльності за принципами «бачу», «чую», «відчуваю», «граю», «творю». Надала практичні матеріали щодо використання технології «Освітня подорож» та «Освітня ситуація» як логічне втілення спільної партнерської діяльності дорослого з дітьми.

0 Comments

СТАТИСТИКА:

5 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ НАШОМУ САЙТУ ВИПОВНИЛОСЬ 11 РОКІВ

АДРЕСИ КОРИСНИХ WEB-САЙТІВ:

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ МІСЬКОЇ РАДИ ШОСТКИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ