ІНТЕГРАЦІЯ В ДІЇ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ!

Уже багато років педагоги «Дзвіночка» активно цікавляться проблемою інтегрованого підходу до дошкільної освіти: підвищують свою професійну компетентність, постійно шліфують власну педагогічну майстерність та щедро діляться авторськими розробками і педагогічними здобутками на сторінках фахових видань з іншими педагогами.

 На цей раз у липневому випуску журналу «Дошкільне виховання», темою якого є «Інтеграція в дії», ви знайдете цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи вихователя-методиста «Дзвіночка» Наталії Шалди за темою «Ягоди — соковиті дарунки літа» (стор.25-29). А скориставшись у цьому випуску публікаціями відомих науковців і практиків, зможете з педагогами компетентно і цікаво обговорити такі питання:

Що таке інтеграція, та як її впроваджувати в освітній процес?

Як зробити діяльність малят справді інтегрованою?

Які технології доцільно використовувати для підсилення інтеграції?

Яким має бути сучасне предметне заняття

Більш детальну інформацію можна знайти за посиланням:

 

“Дошкільне виховання” № 7, 2018 —
“Інтеграція в дії”

Write a comment

Comments: 0

СТАТИСТИКА:

5 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ НАШОМУ САЙТУ ВИПОВНИЛОСЬ 11 РОКІВ

АДРЕСИ КОРИСНИХ WEB-САЙТІВ:

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ МІСЬКОЇ РАДИ ШОСТКИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ